Μεγάλες αλλαγές φαίνεται πως έρχονται στο Instagram, αφού ο ίδιος ο επικεφαλής της εταιρίας, Adam Mosseri, ανακοίνωσε πως δε θα είναι πλέον μία εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών και πως το Instagram εξερευνά νέους τομείς, όπως δημιουργοί περιεχομένου, video, ψώνια και μηνύματα.
Στα videos που ανέβασε σε Twitter και Instagram, ανέφερε μερικές από τις αλλαγές και τα πειράματα που θα κάνει το Instagram από εδώ και στο εξής, δίνοντας μεγάλη βάση στον τομέα του video, ένας τομέας όπου επικρατούν το YouTube και το TikTok. Το Instagram θέλει να κάνει μία δυναμική είσοδο στον τομέα, προσφέροντας περιεχόμενο video στους χρήστες από δημιουργούς που δεν ακολουθούν, ενώ θέλει να προσφέρει και μία full screen εμπειρία.
Changes are coming to video on Instagram 📺
At Instagram we’re always trying to build new features that help you get the most out of your experience. Right now we’re focused on four key areas: Creators, Video, Shopping and Messaging. pic.twitter.com/ezFp4hfDpf
— Adam Mosseri 😷 (@mosseri) June 30, 2021
Στα videos που ανέβασε σε Twitter και Instagram, ανέφερε μερικές από τις αλλαγές και τα πειράματα που θα κάνει το Instagram από εδώ και στο εξής, δίνοντας μεγάλη βάση στον τομέα του video, ένας τομέας όπου επικρατούν το YouTube και το TikTok. Το Instagram θέλει να κάνει μία δυναμική είσοδο στον τομέα, προσφέροντας περιεχόμενο video στους χρήστες από δημιουργούς που δεν ακολουθούν, ενώ θέλει να προσφέρει και μία full screen εμπειρία.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το μήνυμα του Mosseri είναι σαφές. Θέλει να αφήσει πίσω το Instagram της τετράγωνης φωτογραφίας και να το φέρει στη σύγχρονη εποχή ως μία γενικότερη εφαρμογή entertainment με το video στο προσκήνιο. Τώρα μένει να δούμε αν θα ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε το TikTok ή θα δοκιμάσει κάτι εντελώς καινούριο.