Current track

Title

Artist

Current show

KISS MUSIC

00:00 07:00

Current show

KISS MUSIC

00:00 07:00


Αγωγή από τη Nike για τα «παπούτσια του Σατανά» του Lil Nas X

Written by on 30/03/2021

Η Nike ζητά όλες τις νόμιμες αποζημιώσεις, καθώς και την καταστροφή των «παπουτσιών του Σατανά».

Τα «Παπούτσια του Σατανά» είναι μια ειδική έκδοση των Nike Air Max ’97 με θέμα το music video του single «Montero (Call Me By Your Name)» του Lil Nas X που κυκλοφόρησαν σε περιορισμένο αριθμό και εξαντλήθηκαν αμέσως.

Ωστόσο τα παπούτσια αξίας 1.018 δολαρίων, που περιέχουν «μία σταγόνα ανθρώπινου αίματος» όπως αναφέρεται στην περιγραφή τους, δεν ήταν εγκεκριμένα από τη Nike.

Σύμφωνα με αγωγή που κατατέθηκε τη Δευτέρα 29 Μαρτίου στο ομοσπονδιακό δικαστήριο της Νέας Υόρκης, η Nike υποστηρίζει ότι το MSCHF Product Studio, η εταιρεία που συνεργάστηκε με τον Lil Nas X για την κυκλοφορία 666 αριθμημένων ζευγαριών, άλλαξε ουσιαστικά το εμπορικό σήμα του κολοσσού αθλητικών ειδών χωρίς να έχει άδεια.

«Οι υλικές αλλαγές περιλαμβάνουν τουλάχιστον την αναφορά στο παπούτσι ως “Satan Shoe” (παπούτσι του Σατανά), την προσθήκη κόκκινου μελανιού και ανθρώπινου αίματος στην ενδιάμεση σόλα, την προσθήκη κόκκινου κεντήματος με θέμα τον Σατανά, την προσθήκη χάλκινης πεντάλφα στα κορδόνια και την προσθήκη νέας εσωτερικής επένδυσης», αναφέρεται στην καταγγελία.

Επίσης η Nike δεν εγκρίνει τη σύνδεση της εταιρείας με τον σατανισμό.

«Υπάρχουν ήδη ενδείξεις σημαντικής σύγχυσης και αλλοίωσης στην αγορά, συμπεριλαμβανομένων των καλεσμάτων για μποϊκοτάζ στη Nike ως απάντηση στην κυκλοφορία των “παπουτσιών του Σατανά” της MSCHF με βάση τη λανθασμένη πεποίθηση ότι η Nike εξουσιοδότησε ή ενέκρινε αυτό το προϊόν», τονίζεται στην αγωγή.

Η Nike κατέθεσε αγωγή κατά της MSCHF για παραβίαση εμπορικού σήματος, αλλοίωση και αθέμιτο ανταγωνισμό, ζητώντας αντισταθμιστικές, νόμιμες και κυρωτικές αποζημιώσεις, καθώς και παραίτηση της MSCHF από τα αποκτηθέντα κέρδη σε ποσό που θα καθοριστεί.

Επίσης η Nike ζητά από το δικαστήριο να διατάξει να της παραδοθούν για καταστροφή τα παπούτσια και όλα τα υλικά μάρκετινγκ.

[ΠΗΓΗ]